نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 46
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 102
:: بازدید سال : 1108
:: بازدید کلی : 2654

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 13:20 | بازدید : 768 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

کارمندان بخش امنیتی ساختمان نیز باید آموزش های لازم را در زمینه نحوه استفاده از این دوربین ها کسب کنند. انبار ساختمان یا محوطهای تجاری است که با بهره برداری از یک سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآوردههای مختلف، استفاده میگردد. علاوه بر آن انبارها به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستمهای توزیع نیز استفاده میشوند. انبار سرپوشیده:نوعی انبار که سقف دارد ولی چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی است اقلام و یا اجناسی که در مقابل نور مستقیم آفتاب و برف و باران خاصیت خود را از دست میدهند، در این انبارها نگهداری میشوند. انبار باز: این انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسی که در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصیت اولیه خود را از دست نمیدهند با رعایت اصول انبارداری در آن نگهداری میشوند. کار کمی حرفهایتر این است که خاطره را در مقابل دوربین موبایل خود تعریف کنید و بعداً فریم به فریم به تماشای چهرهی خود بنشینید. قابلیت های گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مدیریت توانا را نسبت به سایر نرم افزارهای اینجا موجود متمایز و برجسته می سازد.



    • امکان ثبت ساعت ورود و خروج های فراموش شده بصورت دستی



    • نرم افزار اندروید گوشی اولیاء



    • 1000 چهره



    • درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB



    • تکنیک های سنتی




گیت تردد از بخش های مختلفی تشکیل شده و هر یک از این بخش ها وظیفه خاصی دارند تا عمل کنترل تردد را به خوبی بتواند مدیریت کند. این نوع از سیستم کنترل تردد تنها اجازه عبور برای خودروهای تعریف شده در سیستم را می دهد. دستگاه های کنترل دسترسی تنها به افرادی اجازه ورود می دهند که برای آن ها یک رمز، یک کارت، اثر انگشت و یا تشخیص چهره تعریف شده باشد. دستگاه حضور غیاب سری V800 توانایی ذخیره ۲۶۲۰۰۰ رکورد را داراست. نرم افزار حضور و غیاب نه تنها سیستم را یکپارچه نموده، بلکه با کاهش هزینه ها بهره وری را افزایش می دهد. یکی از قابلیت های این نرم افزار کاربردی نداشتن محدودیت بابت معرفی دستگاه و کنترل چندین دستگاه تنها با یک نرم افزار اکسس کنترل ویسمن است. محققان دریافتند که صحیح ترین روش این است که به رایانه ها اجازه دهند تا خود اندازه گیری های یک چهره را انجام داده و داده های آن را جمع آوری نمایند .

ساعت کارت زنی

پس از بررسی در صورت شناسایی چهره و تایید، اجازه ورود داده می شود و زمان ورود وی ثبت خواهد شد. شناسایی و تطبیق چهره یکی از ماژولهای دیجیفورت میباشد که میتوان افراد مورد نظر را بر اساس لیست های مجاز و یا غیرمجاز طبقه بندی نمود و یا در صورت نیاز، یک چهره خاص را در تمام دوربینها جستجو نمود. اگر بخواهیم به طور کلی یک سیستم اکسس کنترل را ترسیم کنیم آن را به سه بخش تقسیم می کنیم. به طور کلی یک نرم افزار حضور و غیاب خوب باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی کارکنان سازمان را به راحتی پوشش بدهد. … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. نرم افزار کنترل دسترسی به همراه دستگاه اکسس کنترل و ملزومات ویژه همراه با آن به مدیران مجموعه ها کمک می کند تا تردد و ورود و خروج افراد را در مکان های خاص و مهم کنترل نمایند.

دستگاه های حضور و غیاب

بعضی از خدمات نیز هزینه ی ماهانه پایه یا حداقل هزینه ماهانه را ارزیابی می کنند. همان طور که اشاره شد یک شخص به چند طریق می تواند توسط دستگاه اکسس کنترل احراز هویت شود و مجوز ورود به وی داده شود. نحوه کار سیستم کنترل دسترسی به این صورت است که اطلاعات و داده های تردد افراد از طریق دستگاه های کنترل تردد ورودی مانند دستگاه های اکسس کنترل اثر انگشتی و یا اکسس کنترل کارتی ثبت و ضبط می شود. پس از بررسی، تأیید یا عدم تأیید صلاحیت آن فرد از طریق نرم افزار کنترل دسترسی به دستگاه های اکسس کنترل خروجی مانند گیت کنترل تردد، اکسس کنترل درب، قفل های برقی و مواردی از این قبیل ارسال می شود. در این مقاله روش پیادهسازی مقدماتی تشخیص چهره را به طور کامل توضیح میدهیم که شامل ابزارهای طبقهبندی آبشاری، پنجرههای HOG، و CNN-های یادگیری عمیق میشود. همانطور که توضیح داده شد یکی از مراحل الگوریتم محاسبه ی میانگین تصاویر وروری است. سپس مرکز کنترل این داده ها را با اطلاعات موجود در پایگاه مقایسه کرده و پس از آن درخواست پذیرفته و یا رد می شود. این پکیج باشگاهی عبارتند از دستگاه های اعتبارسنجی ورودی، پکیج قفل های الکترونیکی کمدها، گیت تردد نفر و نرم افزار جامع کنترل مدیریت باشگاه.

فروش دستگاههای حضور و غیاب

در یک دستگاه حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره ،ابتدا باید تصویر چهره افراد در سیستم معرفی شوند. تا جایی که در حال حاضر تمامی مدیران تشویق به تعویض دستگاه های قدیمی حضور غیاب به دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با فناوری بیومتریک شده اند. پس از آن، به ترتیب دستگاه تشخیص چهره، دستگاه اثر انگشت و دستگاه کارتی امنیت بیشتری دارند. در روش اکسس کنترل اثر انگشتی، باید اثر انگشت شخص از قبل برای دستگاه تعریف شده باشد. در انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید به امکانات دستگاه و نحوه ثبت ورود و خروج پرسنل و کیفیت دستگاه توجه داشت. اما انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب و متناسب با نیازهای سازمان شما، در صورتیکه شما تخصص کافی نداشته باشید، کار مشکلی خواهد بود. مسئله پیدا کردن ارزانترین دستگاه حضور و غیاب یک چالش مهم و زمانبر است. فراتر از قیمت باید قابلیت و کارایی نرم افزار حضور و غیاب در نظر گرفته شود.

دستگاه کنترل دسترسی امکان ورود و خروج آن کالای مورد نظر را به انبار تأیید یا لغو می کند. هر کدام از این دستگاه های کنترل دسترسی بر اساس سنسوری که برای آن ها گذاشته می شود از جمله سنسورهای شناسایی چهره، اسکن قرنیه چشم یا سنسور اثر انگشت، مجوز عبور صادر می کنند. علاوه بر همه این موارد دستگاه هایی که برای کنترل دسترسی به کار می روند می توانند برای ورودی و خروجی کالاها و اجناس موجود در انبارها نیز مورد استفاده قرار گیرند. برخی از انواع اکسس کنترل ها قابلیت ثبت تردد و ارتباط با نرم افزار کنترل تردد را دارند و در اصطلاح به آن ها دستگاه های کنترل دسترسی تحت شبکه اطلاق می شود. نوع دوم رنگ و ويژگيهاي الگوي قرنيه چشم را اسكن و آناليز ميكند. دستگاه های حضور و غیاب دارای دو نوع وارداتی و داخلی هستند که اکثر قطعات مهم مدل های داخلی نیز به صورت وارداتی هستند.




|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: